پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  :

همزمان با هفته دولت رونمایی از سامانه نرم افزاری تحت وب نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مراسم رونمایی از این سامانه با حضورحجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و در حاشیه جلسه شورای اداری استان برگزار شد.

دراین وب سایت به آدرس www.rinotex.ir که شامل بخش های تخصصی در خصوص مراجعه و ثبت نام فناوران و مجموعه های مرتبط با موضوعات فناوری است تلاش شده است تا در وهله نخست مخاطب با فیلم کوتاهی که در قسمت بالای صفحه قرار گرفته است تصویری جامع از نمایشگاه را داشته باشد.

همچنین دراین وب سایت همچنین اطلاعاتی در خصوص نمایشگاه های گذشته نیز در اختیار مخاطبان قرار داده شده است و علاقمندان برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی می بایست با تکمیل اطلاعات مورد نیاز در این سامانه نرم افزاری تحت وب مراحل مورد نیاز تعریف شده را طی کنند .

گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX)، ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: